November 19, 2014

MPT ဖုန္းဘီလ္ အမ်ားအျပား ျဖတ္ေတာက္ခံရလွ်င္ Call Center သို႔ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ဟုဆုိ

လမ္းေဘးတြင္ မိုဘိုင္းဖုန္း အသုံးျပဳေနသူမ်ား (ဓာတ္ပံု− နစ္ကီ)
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္ပိုင္း အတြင္း စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္း မႈျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ဖုန္းအလံုးေရ တစ္ ရာေက်ာ္ခန္႔အား ဖုန္းဘီလ္မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ဘီလ္အမ်ားအ ျပား ျဖတ္ေတာက္ခံခဲ့ရပါက Call Center သို႔ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရက္ေလာက္က စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္သြားတာပါ။ ဖုန္းဘီလ္မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ လူေတြအေနနဲ႔ ျဖစ္တဲ့နံပါတ္နဲ႔ Call Center ကို အေၾကာင္းၾကား ႏိုင္ပါတယ္။ System မွားယြင္းမႈ ေၾကာင့္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ နံပါတ္ေတြဆို ရင္ ဘီလ္ျပန္ထည့္ေပးတာမ်ိဳး အထိ လုပ္ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္’’ ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ မိုဘိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးေအာင္ေက်ာ္သက္က ေျပာသည္။
အဆိုပါ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ အခမဲ့ Call Center သို႔ ေခၚဆိုပါက ဖုန္းဘီလ္အမ်ားအျပား ဖ်က္ခံရသည့္ ျပႆနာမ်ားႏွင့္ ဖုန္းဘီလ္ျဖည့္သြင္းပါက ငါးေထာင္တန္ေငြျဖည့္ကတ္တြင္ သံုးေထာင္ခန္႔သာ၀င္သည့္ ျပႆနာမ်ားႀကံဳေတြ႕ရေၾကာင္း အသံုးျပဳသူအခ်ိဳ႕က ေျပာသည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ ရက္ပိုင္းက WCDMA (0925) ဖုန္းထဲကို ငါး ေထာင္တန္ တစ္ကတ္၀ယ္ၿပီး ေငြျဖည့္တာ သံုးေထာင္ပဲ၀င္တယ္။ ဆိုင္ကိုသြားေျပာေတာ့လည္း သူ တို႔ဘက္က မွားတာမဟုတ္တဲ့အ တြက္ Call Center ကိုပဲ ေျပာေပး လို႔ရမယ္ဆိုၿပီး ေျပာတယ္။ အခု လိုျဖစ္တာ ကြၽန္ေတာ့္ အသိထဲမွာ သံုးေယာက္ေလာက္ ေတြ႕ရ တယ္’’ ဟု ေငြျဖည့္ကတ္ ျပႆ နာ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ကိုထိန္၀င္းက ေျပာသည္။
 ထို႔ေၾကာင့္ ဖုန္းဘီလ္ မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္ခံရမႈမ်ား ျဖစ္ ေပၚခဲ့ပါက MTP ၏ Call Center ျဖစ္ေသာ ၁၀၆ ႏွင့္ ရတနာပံု Call Center ၁၈၇၉ သို႔ု ဆက္သြယ္၍ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
http://7daydaily.com/story/25045#.VGrRWlcYuM8

No comments:

Post a Comment