လက္ပံတန္းၿမိဳ႕ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ မ်ားတြင္ ေက်ာင္းသား မ်ားကို အၾကမ္းဖက္ ၿဖိဳခြင္းမႈ ျဖစ္စဥ္မ်ားေၾကာင့္ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္တြင္ ျပဳလုပ္သည့္ အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒ ၾကားနာပြဲ၌ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္မ်ားမွ ၀မ္းနည္းျခင္း အထိမ္းအမွတ္ အျဖစ္ တစ္မိနစ္ ၿငိမ္သက္စြာ ဆုေတာင္းခဲ့ ၾကေၾကာင္း ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ကိုေဇယ်ာလြင္က ေျပာသည္။ ဒီေန႔ မတ္လ (၁၆) ရက္ေန႔ဟာ တံတားနီ အေရးအခင္း ျဖစ္ပြားတဲ့ ေန႔လည္း ျဖစ္တယ္။ ေက်ာင္းသားေတြ အားလံုးက အၾကမ္းဖက္မႈေတြ မလိုလား ေပမယ့္လည္း (၈၈) ကာလ ကေန ယေန႔ အခ်ိန္အထိ ေက်ာင္းသား ေတြကုိ အၾကမ္းဖက္ ၿဖိဳခြင္းမႈ ေတြက ရိွေနဆဲ ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အနက္ေရာင္ လက္ပတ္ေတြကို ကိုယ္စီ ၀တ္ဆင္ၿပီး ၾကားနာပြဲကို တက္ေရာက္ လာျခင္း ျဖစ္ပါ တယ္ ဟု ၎က ဆက္ေျပာသည္။
အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းသည္ သပိတ္ေမွာက္ ေက်ာင္းသား မ်ားကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ျဖစ္ေပၚ လာျခင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းသား ကိုယ္စားလွယ္ မ်ား၏ ေဆြးေႏြးမႈမ်ားက အဓိက အေရးႀကီးေၾကာင္း အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒ ၾကားနာပြဲ၌ အမ်ိဳးသား လႊတ္ေတာ္ ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ရီက ေျပာသည္။
ပညာေရး ဥပေဒ ျပင္ဆင္ဖို႔ကို အဖဲြ႕အစည္း အားလံုးရဲ႕ လိုလားခ်က္ ေတြကို သိခ်င္လို႔ ၾကားနာပြဲ လုပ္ခဲ့တာ။ ဒါေပမဲ့ ဒီဥပေဒ အေပၚ အပင္ပန္း အဆင္းရဲခံၿပီး ဆႏၵျပတာက ေက်ာင္းသားေတြ ျဖစ္လို႔ ေက်ာင္းသားေတြ ပူးေပါင္း ပါ၀င္ဖို႔ အေရးႀကီး ပါတယ္ ဟု ၎က ဆက္ေျပာသည္။ အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကုိ ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းသည္ အစိုးရ၊ လႊတ္ေတာ္၊ ေက်ာင္းသားႏွင့္ NNER အဖြဲ႕တို႔ ေလးပြင့္ဆိုင္ ေတြ႕ဆံု ေဆြးေႏြးပြဲ သေဘာ တူညီခ်က္မွ ျဖစ္ေပၚ လာျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေက်ာင္းသား၊ NNER အဖြဲ႕၊ ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ား၊ အရပ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္း မ်ားႏွင့္ ေက်ာင္းသားသပိတ္ ေထာက္ခံ အားေပးသည့္ ျပည္သူမ်ား ႏွင့္လည္း အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ ္ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီက အျပန္အလွန္ ၾကားနာမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
ပထမအႀကိမ္ ေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီ ၾကားနာပြဲတြင္ ေက်ာင္းသား မ်ားမွ တက္ေရာက္ခဲ့ ေသာ္လည္း လက္ပံတန္း သပိတ္စခန္းမ်ား ပိတ္ဆို႔ခံရမႈ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ အစည္းအေ၀း ခန္းမမွ ျပန္လည္ ထြက္ခြာသြား ခဲ့ၿပီး အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒၏ သေဘာ တူညီခ်က္ ျဖင့္ ဒုတိယ အႀကိမ္ေျမာက္ ေက်ာင္းသား မ်ားႏွင့္ ပညာေရး ဥပေဒ ၾကားနာပြဲကုိ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီက ထပ္မံ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
http://www.messengernewsjournal.com/News/Local/detail.php?id=33733
No comments:
Post a Comment