ၾကက္ေျခနီ အသင္း၊ မိသားစု ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေပးေရး ဌာနမွ မိသားစုမ်ား
ေဘးအႏၱရာယ္ ကင္းရွင္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း တိုက္႐ိုက္ ဖုန္းသံုးမိနစ္
ေျပာဆိုခြင့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ
ၾကက္ေျခနီ အသင္း၊ လား႐ႈိး ၿမိဳ႕နယ္ မိသားစု ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေရးဌာန
ေခါင္းေဆာင္ ကိုမ်ဳိးမင္းေဆြက The Messenger Media သို႔ ေျပာသည္။
သီတင္းတစ္ပတ္ အတြင္း မိသားစု ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေပးရန္ အကူအညီ လာေတာင္းေသာ
မိသားစု (၄၀၀) ေက်ာ္ရွိၿပီး၊ (၂၀၀) ေက်ာ္အား ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေပးႏိုင္
ခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ၾကက္ေျခနီ အသင္းထံမွ သိရသည္။ စခန္းကို ေရာက္လာတဲ့
မိသားစုေတြ နဲ႔ ဟုိမွာက်န္ခဲ့တဲ့ မိသားစု ေတြကို အေၾကာင္းၾကား
ဖုန္းဆက္ေပးတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈပါ။ ဒီဟာ ကေတာ့ မိသားစု တစ္စုကို သံုးမိနစ္ေပါ့။
ေနာက္ၿပီး မိသားစု အေၾကာင္းအရာပဲ ေျပာရ တာေပါ့ ဟု ၎က ေျပာသည္။ ရွမ္းျပည္နယ္
လား႐ႈိးၿမိဳ႕တြင္ မိသားစု ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေပးေရး ဌာနအား ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၂၄)
ရက္ေန႔၌ စတင္ ဖြဲ႕စည္းခဲ့ၿပီး၊ ကြမ္းလံုၿမိဳ႕ တြင္လည္း ႐ံုးခြဲမ်ား
ဖြင့္လွစ္၍ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ၾကက္ေျခနီ
အသင္းထံမွ သိရသည္။
ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၁၇) ရက္ႏွင့္ (၂၁)
ရက္တို႔တြင္ ေလာက္ကိုင္ေဒသ တိုက္ပြဲ မ်ားေၾကာင့္ ပိတ္မိေနေသာ ျပည္သူ
မ်ားအား ၾကက္ေျခနီ ယာဥ္တန္းမွ ကယ္ထုတ္ လာစဥ္ ပစ္ခတ္ခံခဲ့ရၿပီး ၾကက္ေျခနီ
ႏွစ္ဦး ထိခိုက္ ဒဏ္ရာ ရရွိခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္ စစ္ေဘးေရွာင္ ျပည္သူ မ်ားအား၊
ပရဟိတ အဖြဲ႕မ်ားက သြားေရာက္၍ အလွဴေငြမ်ား လွဴဒါန္းခဲ့ ၾကသည္။ ဒဏ္ရာရ
စစ္သည္မ်ား ကိုလည္း ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႏွင့္ တပ္မေတာ္ ကာကြယ္ေရး
ဦးစီးခ်ဳပ္တို႔ မွလည္း သြားေရာက္ ၾကည့္႐ႈခဲ့သည္။
http://www.messengernewsjournal.com/News/Local/detail.php?id=32881
No comments:
Post a Comment